”Nodeco har med deres digitale løsninger skabt en nem og hurtig måde kunderne kan betale deres rykker på, helt uden at vi skal være i kontakt med dem .”

Henrik Jørgensen, Basis Bank

BASISBANK

Nodecos unikke restanceløsning får de første
betalinger til at tikke ind efter 5 minutter

Du kender det uden tvivl. Hver måned er der en gruppe kunder, der ikke lige får betalt deres regning. Det er en stor opgave at få pengene hjem. Det kræver en massiv arbejdsindsats for dine medarbejdere.

De skal skrive breve, ringe, rykke og rykke igen. Heldigvis behøver det ikke være sådan. 

Vi har udviklet en unik restanceløsning vis sms, hvor de første betalinger tikker ind 5 minutter efter, at kunden har fået beskeden.

Lyder det næsten for godt til at være sandt?

Basisbank har fået mange bedre betalere
med vores hjælp

Som de eneste tilbyder Nodeco denne restanceløsning, der gør Basisbank i stand til at give deres kunder en ekstra god kundeservice. Og det betaler sig. Faktisk har Basisbank med vores hjælp haft succes med at få adfærdsændret mange sene betalere til rettidige betalere med en meget lille indsats. 

Vi sørger nemlig for den videre dialog efter første rykker, så Basisbanks medarbejdere kan fokusere på kundernes andre bankforretninger og positive historier.

Det gør det nemt for Basisbank – også at bevare de gode kunderelationer til dem, der glemmer at betale. Med vores restanceløsning undgår Basisbank, at mange kundeforhold må videresendes til inkassobehandling. 

Vi hjælper nemlig skyldnerne tilbage på sporet, inden det når så vidt. Det er god kundeservice.

Når modtagerne har klikket på betalingslinket,
er der 87 %, der betaler

Det er også god kundeservice at gøre det så nemt som muligt for dem, der mangler at betale. Og med vores restanceløsning er det virkelig nemt og hurtigt at gennemføre en betaling. 

Man skal ikke logge ind eller være i kontakt. Man kan bare klikke og få betalingen overstået med det samme.

Alle har mobilen ved hånden, og det gør sms’en til en trigger, der hjælper betalingen hurtigt på vej. Det gør en stor forskel.

Som virksomhed kan der opnås en langt højere betalingskonvertering og dermed forbedre likviditeten ved at overlade opgaven til os og yde dine kunder en ekstra god kundeservice.

Vi hjælper betaleren tilbage

Vi hjælper betaleren
tilbage på sporet

Vi sikrer dig en bedre betalingskonvertering
med digitale løsninger og medbestemmelse

Ved at give skyldneren en reel mulighed for indflydelse, opnår du en mere loyal relation og en større betalingsvillighed. Med Nodecos tilbagebetalingsløsning bestemmer dine kunder selv, hvor meget de vil betale om måneden.

En vigtig sidegevinst ved medbestemmelse er, at dine kunder føler sig godt behandlet og respekteret, så du oplever en større betalingsvilje og loyalitet.

Dine kunder er kun ét klik fra at betale
dine penge tilbage

Som loven dikterer, sender vi et fysisk brev til din kunde med en opfordring om at benytte vores online Tilbagebetalings-løsning i stedet for at skrive eller ringe tilbage. 

Der skal nemlig bare en enkelt sms til at lave en aftale. Helt uden pinligheder. Vi fjerner altså alle barrierer og effektiviserer processen ved at gøre det hele så nemt som muligt.

Det forbedrer din likviditet, for betalingen kan komme i gang på under 1 minut fra modtageren har fået sms’en.

Til sammenligning går der med den almindelig post typisk 23 dage med 10 dage hver vej og så nogle dage, hvor brevet typisk ligger hos modtageren.

Hurtigt, nemmere og højere loyalitet
- for vi møder folk, hvor de er

I alle inkassosager kan den enkelte skyldner vælge en afdragsordning helt uden at være i kontakt med os. 


Dine kunder kan dermed indgå en aftale på under 45 sekunder og selv foreslå det månedlige afdrag. 

Det kræver kun et kontonummer, for der er hverken brug for log-in, password eller NemID. Hos Nodeco sikrer vi, at aftalen er realistisk.

Er betalingsplanen for lav eller høj, tager vi dialogen med din kunde og finder en løsning sammen. Det er nemlig altid billigere, nemmere og hurtigere at tage dialogen med folk, der glemmer at betale, med det samme. 

Vi går altid efter at skabe balance i en samtale, for i vores øjne handler inkasso lige så meget om mennesker som om jura.
Og med det udgangspunkt kan vi hjælpe alle typer af klienter med at få deres penge hurtigere hjem fra gladere kunder.

Inkasso i 156 lande

Inkasso i 156 lande

Vi taler samme sprog som skyldnere i 156 lande

Det er god skik at tale samme sprog, når man skal have folk til at betale de regninger, der ikke er blevet betalt.

Og så er det samtidigt en god forretning for dig som klient,

for der kommer flere penge hjem, når man taler samme sprog.

Ved at tale sproget og have et indgående kendskab til den lokale jura hæver vi konverteringen og likviditeten.

Højere konvertering og bedre likviditet

Som en del af TCM-group – Global Debt Collection kan vi som de eneste i Danmark tilbyde et stort internationalt netværk og en ’no cure, no pay’-løsning for alle processer, som ikke involverer en domstol.

Vi kan nemt og hurtigt aktivere netværket for at drive penge ind­ –  og det kan vi uden omkostninger for den behandling der sker udenfor domstolene og minimale omkostninger for sager der behandles ved domstolene. 

Derudover er vi sikre på, at lovgivningen i de enkelte lande overholdes, samtidig med at vi kender de juridiske muligheder såfremt sagen må indbringes for en domstol.

Nodeco er din adgang til at få løst internationale
inkassoopgaver med minimale omkostninger

Med vores services og mange kontakter behøver det hverken være dyrt eller besværligt at få dine penge hjem. Som i alt andet vi gør, så handler det om at gøre inkasso nemt og enkelt for vores samarbejdspartnere. Vores internationale kolleger arbejder ud fra samme værdisæt som os, så vi kan altid stå inde for måden, der arbejdes på i alle 156 lande.

Netværket har fx løst opgaver for Carlsberg, Coca-Cola, og her i Danmark har vi hjulpet italienske, franske og svenske myndigheder som fx politiet med at få danskerne til at betale deres fartbøder fra ferien.

Så samarbejdet går begge veje.